luni, 17 decembrie 2012

# 3 Sfarsitul lumii ?

       Ok , acum o sa ne confruntam cu o chestiune mai .. prosteasca ? Cu toti cred ca ati auzit de ea , aceasta fiind al naibii de mediatizata , oameni facand pe ei la auzul acestora , adica nu puteam face fata asa numitei vesti '' Pe data de 21 decembrie va veni sfarsitul lumii , precum au prevestit maiasii . '' Sa mori tu ?! Ok , pentru inceput , eu cred ca nu va veni nici un sfarsit , poate sfarsitul prostiei omenesti [ Dumnyiezo bine ar fi ] .       Am vazut si ieri la TV ca o multime de vedete si-au facut bagaje sa mearga nu stiu unde cu familia izolati in nu stiu ce bunker inconjurati cu o mie si ceva de icoane , iar eu eram ceva gen :
  Ceea ce au facut ei acum e ca au ascultat sfaturile celor care au raspandit acest MIIIIIIT . Pe mine ma enerveaza la culme acele persoane care posteaza pe facebook ceva gen : '' n zile pana la sfarsitul lumii , nu-mi vine sa cred ca nu am facut nu stiu ce , ne vedem in Rai sper ca au net acolo ''
Eu am ramas pur si simplu perplex , muream de nervi cat de inteligenti pot fi uni , spunandu-mi in gand
 
   Si asa , data de 21 decembrie a anului 2012 va deveni cea mai enervanta zi din istoria facebookului.
  In fact , stati calmi , ca nu vine Apocalipsa . GOD BLESS US ! Totul e o prostie , bullshit . Eh na , si daca va veni , dati-ma dracului ca v-am mintit :3
MURI-V-AR NEAMU' ! Ah da , si era si asa numita intrebare , care va pune de fiecare data pe ganduri , si anume : Ce veti face inainte sau in timpul sfarsitului lumi ? Chiar vreti sa stiti ? SEX , mă , SEX ! Ah , just kidding. Or maybe not , ce va pasa voua ..
Multumesc de timpul acordat . Articol scris de Serre.



2 comentarii:

  1. =))))))))))))))))))))
    BADASS!
    muri-ne-ar neamu' =))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Al doilea gif e superb. =))))
    Deci eu abia astept vineri o sa stau bine merci tolanita`n pat sau la pc cine stie :)).

    RăspundețiȘtergere