vineri, 21 decembrie 2012

#6 Akward moments

CE? CUM? CASTRAVETI?

Deeeeeeeci cum se simte toata lumea dupa armaghedon ? *wink* Eu una ma plangeam la o prietena ca am nevoie de un masaj si ea nu vroia sa-mi faca. Asta e cu totul alta treaba.
Anyway, azi vroiam sa discutam despre acele momente stangace din viata noastra. Tot mai bine suna akward. Sunt multe care se intampla dar sa luam doar cateva.
La scoala. Momentul acela cand...
1. vii de afara cu parul zburlit din cauza vantului, iar toti se uita ciudat la tine iar tu nu stii motivul;
2. vrei sa intrii pe usa scolii, intorci capul iar cineva te loveste cu usa-n nas;
3.  razi necontrolat in ora, iar profesorul sau profesoara te observa si tu intepenesti;
4. intelegi gluma ultimul din clasa si razi singur;
5. spui o gluma, iar tu esti singura persoana care rade.
Acasa. Momentul acela cand...
1. le spui in gluma ceva parintilor, iar ei o iau serios;
2. pur si simplu oftezi, iar mama ta iti spune: m-am saturat de atitudinea ta! ;
3. te duci la un priten si il intrebi daca are baie in loc de unde se afla aceasta;
4. deschizi frigiderul fara motiv
5. faci dusuri lungi in care 90% te gandesti, 5% te speli, 5% te clatesti.
Cu prietenii. Momentul acela cand...
1. primesti un mesaj cu textul lol, nu raspunzi, iar prietenul te intreaba de ce nu i-ai raspuns (Cum ar trebui sa raspund la "lol"?)
2. explici cu minitiozitate un lucru complicat, iar la final prietenul/a iti spune ca nu a inteles nimic;
3. incepi o cearta cu un cel mai bun prieten, iar tu incepi sa razi;
4. te asezi in pat la o ora foarte tarzie in pat, iar dupa ce aproape ai adormit pritenul tau iti trimite un mesaj cu "K" ;
5. ii spui unui priten ceva rau intr-o cearta, iar acesta chiar incepe sa planga.
Cu fetele.Momentul acela cand...
1. baiatul o ignora pe fata o zi, iar fata il ignora pe baiat timp de o saptamana;
2. baiatul intreaba fata de ce se simte rau, iar aceasta nu-i place sa zica ca se afla in "perioada critica" ;
3. baiatul isi spune sentimentele, iar fata incepe sa rada, iar baiatul nu intelege de ce;
4. fata se simte "urata", iar baiatul nu gaseste nicio solutie sa o inveseleasca;
5. baiatul isi vede iubita ganditoare (Sigur e suparata).
Cu baietii. Momentul acela cand...
1. fata isi spune sentimentele, iar baiatul nu stie cum sa reactioneze;
2. fata nu se machaiza o zi si chiar atunci se inalneste cu iubitul ei;
3. fata vrea sa-i spune baiatului ca o place, dar ii este rusine si nu vrea sa para usuratica;
4. baiatul simte ca mirosul gurii iubitei lor este ingrozitor )(fara ceapa, ustroi sau sos iute inainte de intalniri);
5. fata isi prinde iubitul uitandu-se la formele altor fete la o plimbare intru-un loc public.

Siiii cam astea au fost. Majoritatea le-am patit si eu si cred ca astea ar fi dstul motive pentru care sunt single. Anyway, imi cer scuze de intarziere. Meoooow~ Ne mai vedem.
This is a kiss from a roooooooose. Nananana. It's a song..'bout Batman. :/
Delia Attack. :)




3 comentarii:

  1. Bwa, faza aia cu 'razi dintr-o data in ora' mi se intampla cel mai des :))
    Da eu nu ma rad singura, colega mea de banca rade de mine cand rad chiar daca nu stie de ce rad -nu are sens- si cand o aud pe ea ca se rade de mine imi vine sa rad mai tare. (am folosit de 6 ori verbul 'a rade', BO$$)
    Sunt chiar amuzante postarile tale, mai posteaza de-astea.
    Succes pe viitor

    RăspundețiȘtergere
  2. Incredibil. Un compliment de la cineva experimentat. :)
    Apreciez mult. <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahahaha ! Chiar asa :))) !
    Tare postarea si blog-ul e dragut :3. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere