miercuri, 19 decembrie 2012

# 5 Replici de agatat

Salutare ! Ma rog , postul asta se va referi la natura feminina , dar va da si sfaturi si masculilor care ne citesc blogul (: ( scuzati exprimarea , citeam la anatomie *laugh* ) Deci , incepem cu inceputul .

PENIBIL : Stiti voi , acele replici , care cum le auzi iti vine sa ridici din spranceana si sa zici : '' Ai mancat DERO bă ? Ceva gen : Cichita , vrei să zgâlţâim patu' ? , Fato , ai halit ciment , căci arăţi beton ! şi favorita mea : Fată , cred ca părinţii tăi sunt retardaţi , căci tu eşti specială ?

Dragi băieţi , cred că reacţia pe care o veţi întâlni de la fete este cel mai probabil , aceasta :
Sau , dacă fata se va bucura de acest gen de replici , păi ce să vă zic .. Ori fata chiar e mega-îndrăgostită de voi ( luaţi-o de nevastă mânca-v-ar ciuma să vă mânce ) ori , felicitări , chiar aţi găsit o fată '' specială '' ! =))

AMOUR : Eh na , mai există şi băiţi care ştiu cum să se bage pe sub pielea voastră şi nu numai sub fusta voastră ( nu m-am putut abţine la naiba cu mine :))))) )

GEN : Dă-mi şi mie o poză cu tine să ştiu ce să-i cer la Moş Crăciun !

Dar  sincer nu mă dau în vânt după căcaturile astea. I mean , nu credeţi că e mai bine , părerea mea ,. în loc să vă lălăiţi cu replicile astea de pe vremea lui Pasvante Chioru' , când puteţi să spuneţi un motherfucking '' TE PLAC ! '' sau chiar '' TE IUBESC ! '' Şi mai ziceţi că noi , fetele , ne complicăm ca jitele , voi vorbiţi , care vă înnecaţi ca tîganu' la mal ? Spechless ..
Asta a fost pe ziua de azi , sper că v-a plăcut ! 
         Night , guys ! xx 

SERRE WAS HERE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu