marți, 18 decembrie 2012

#4 Trei motive pentru care oamenii iubesc mancarea.

CE? CUM? CARTOFI?


Buna seara Romania! Ce facti? Eu fac bine, am terminat si cu scoala de acum pot sa dorm cat vreau. Sa va zic ce porcarii am mai vazut pe internet. Intai am aflat ca Taylor Swift e gravida. EPIC! Inca o victima a bondinei, ce trist. Good luck, bro. Peace, love you.

 Deci clar toti avem acele momente cand ori am fost parasiti, ori ne-am certat cu pritenul cel/cea mai buna/a. Si ce poti sa faci in acele momente? O cupa de inghetata te rezolta instant, desi riscam sa punem ceva kg pe noi. Cred ca a te bate pentru mancare e un scop nobil, sa te bati pentru baieti e..ceva primitiv si lipsit de sens. De ce? Ei bine am trei motive mari si late pentru care mancarea eu iubesc mancarea. 

1. Mancare nu ma poate rani. 
2. Mancarea nu ma paraseste.
3. Mancarea nu ma insela.
Nu-mi pot imagine o lume fara mancare, ar fi ca un cosmar. Ce viata ar fi aceea fara inghetata sau cartofi prajiti cu ketchup? Ce viata? Probabil ca una unde m-as ascunde sub pat, sau una unde unicornii chiar exista.
Uneori sunt ceva de genul asta.
Sau asa depinde in ce moment al zile dai ochii cu mine.
Oricum cred ca toata lumea a inteles ideea principala a accea ce am vrut sa zic, in cazul asta sa mananc. Proasta expresie. Oricum ne vedem poimaine. Nu uitati sa fiti bine hraniti sa nu deveniti anorexici sau ceva.
Si ce ceva pentru fete. Greutatea ta nu conteaza atata timp cat inima ta e aceeasi, totusi nu exagerati.
Good night Los Angeles, i mean Romania. Shit.
-Delia Xox'

Un comentariu:

  1. Ultimul gif ma reprezinta al naibii de bine , dar inlocuiti snacks-urile cu cacao , sunt o fanatica a ciocolatei calde , mai ales ca e fucking winter :))
    Good point , my dear (: Si pe mine ma ingrozesc fetele care au picioarele si mainile ca doua sticks-uri .

    RăspundețiȘtergere