duminică, 16 decembrie 2012

#2 Tumblr Era?

CE? CUM? PESTE?

Hei, ce faceti? Sunt putin somnoroasa si inghetata deoarece tocmai am venit de afara din zapada. Urata vreme? Prefer sa ma topesc decat sa imi inghete buricele degetelor si sa nu pot tasta. Chin nu alta. 
Revenind la treburile noastre, sa va zic de ce am ales sa ma "leg" putin de tumblr. Totusi intai sa o luam de la capat.
Deci venisem de afara inghetata ca un pinguin, si nu din Madagascar, iau masa si ma asez la calculator ca sa nu ma plictisesc astazi. Mi-am deschit messenger-ul, facebook-ul, youtube-ul si tumblr-ul. Ma uit repede sa vad cine e online, imi pun muzica de la superba Beyonce si m-am gandit sa citesc newsfeed-ul de pe facebook. Prietenii mei isi postasera poze, am mai primit urari de ziua mea si cand mi-era lumea mai draga, au inceput sa-mi iasa pe perii albi. 
Erau numai postari despre nu stiu ce drame cu Jelena si Haylor, fetite de 13 ani care isi postau poze cum se taiau la vene cu descrierea "Crezi ca nu am curaj?" *facepalm*. Imi venea sa-mi sa iau cutitul de macelarie al tatalui meu si sa merg sa injunghii pe toata lumea. Adica nu am nimic nici cu Justin Bieber sau cu One Direction si mie-mi plac, dar am o problema cu fangirls. Adica daca idolul tau si-a luat o panarama sa ii .... asa nu trebuie sa-ti imprastii ura peste tot pe facebook sa-mi umpli mie pagina de "Home". Asta e, poate nici mie nu-mi convine dar nu am ce face. Urata exprimare, uite de aia prefer eu engleza mai mult. Dupa toata tarasenia asta cu fanpage-urile ma tot uitam ca toata lumea imi zice de zapada si ca sunt suparati si posteaza numai chestii triste. Really, bicth, really? 
Acum nu va interzic sa postati ce vreti voi, vreau doar sa nu faceti drame.
Dupa toata tarasenia asta decid sa ma uit pe "Dashboard" pe tumblr. Acolo totul era bine, nu era plin de fangirls, sau chiar daca sunt, sunt linistite si cumsecade. Imi trece supararea, iar fericirea creste cand primesc un mesaj de la un anonim care spne ca am un blog dragut. Asta ma face fericita sau cand oamenii sunt prietenosi si nu te injura ca pe facebook. Tumblr nu este doar un site unde oamenii isi creaaza blog-uri ci e un loc unde oamenii cu aceleasi gusturi se imprietenesc si se simt bine. Distanta este un fleac pentru ei si cu ajutorul sfaturilor lor ii poti ajuta in multe feluri si mai este si satisfactia aceea de sine cand ai ajutat pe cineva vorbindu-i frumos. Acolo nu exista fete frumoase sau mai putin frumoase. Nu se tine cont de etnie, culoare, religie, sex, iar oamenii de acolo nu-ti spun ca esti ciudat, ci te admira. Acolo nu exista un blogger mai bun sau mai putin bun ci doar cu mai multa sau mai putina experienta.
Am observat ca din ce in ce mai multi romani lasa facebook-ul in paragina si trec la un nivel mai inalt. De apreciat astfel de romani. Nu facebook-ul e de vina, ci oamenii care il folosesc. Facebook nu e un jurnal, toata lumea il poate citi. Prin tot ce-ma scris acolo am vrut sa spun ca.. nu stiu ce-am vrut sa zic. Vroiam doar sa va imi descarc si eu sufletul odata, am tinut mult in mine ca sa nu se supere alte persoane.
Ataaat pe azi! Acum o mica specificare. Dupa cum vedeti suntem doua persoane ce ingrijim de blog Rainbow si eu, Delia. Fiecare va posta regulat si ne vom semna la final. Iata si si profilul meu de tumblr, pe cel al lui Ranibow il veti alfa personal de la ea. Multumim. ^^
Mine: http://dellz-thecatastrophe.tumblr.com/

Un comentariu: