sâmbătă, 29 decembrie 2012

# 8 How to pick up boys, or not?

CE? CUM? AVIOANE?

Haaai guyz. Deci vad ca s-a zis cu Craciunul si vine Reveiolnul. Uuuu~ Da, deci eu in astea  zile nu am pus niciun kg pe mine, dar asta e o alta poveste. Stirea incredibila de data asta este ca nu o sa ghiciti cine a castigat 'The hottest lad of 2012" , top facut de Sugarscape, iubesc site-ul ala. DAN MOTHERFUCKIN HOWELL. Yeeeeeey. He's mine, don't touch the goods.. O sa va dau link la final.

Asa deci am sa va invat cum sa agatai baieti, sau nu.. Intai sa analizam situatia initiala si cunostintele tale.
1. Este o fata, esti frumoasa, sau nu. Il vezi pe baiat, el arata bine, sau nu. Vrei sa-l atingi, sa fie al tau, ce vrei tu cu adevarat sa faci? Sa-l mananci!

2. Iti dai cu putina saliva prin podoaba ta capilara te aproapii si spui "Buna!, iar el zice "Salut!". Great job you nearly there. Pont: Incearca sa-i arunci o privire "sexy" cand saluti. Like this:
Manacrea nu esti inclusa in pachet.
3. Mai departe, acum incearca sa-i atingi pieptul. Daca nu te lasa, lasa-l pe el sa-ti atinga pieptul, ii va face placere. Exista o probababilitate de 0,00001% sa-i nu-i placa corpul tau. Sounds weird.
4. Intr-un final iti dai seama ca nu ti-a reusit planul de al agata pe baiatul viselor tale, sau nu, incat incepi sa plangi pe podea ca un copil de 3 ani caruia tocmai i s-a furat acadeaua. Asta e un lucru cert.
5. Te duci acasa inca cu ochii "transpirand", am spus asta ca sa nu para ca ati plans si vi s-a stricat make-up-ul, alaturi de prietenul tau cel mai bun care iti tine un discurs de imbarbatare: "Asshole, ti-am zis eu ca nu sa reusesti. Adica uite-te la tine, haide da-mi o imbratisare pt ca totul nu va fi bine." In cazul  asta cred ca ar fost de folos un discurs despre cum sa fii femeie, intelegeti voi.
Si uite asa se agata baietii, sau nu. Stati, clar nu asa se abordeaza un specimen de sex masculin. Oooh doamne sunt un dezastru si aici si la bucatarie. Mooooooooom, i need to change my name and leave the country, gimme some money and cookies.
PS: Acesta a fost un panflet si trebuie  tratat ca atare, daca apar efecte adverse in urma utilizarii instructiunilor va rugam sa va adesati medicului sau farmacistului, in cazul vostru psihologului.

Dupa cum vedeti am facut o zi speciala numai cu gif-uri din clipurile lui Dan, aka Delia Smith's ToyBoy and that's not me. Sper ca v-a placut si ne vedem data viitoare, nu stiu, poate discutam despre ursii panda sau canguri in costume de pui. Aaa da si an nou fericit. :) xx
Link-ul: http://www.sugarscape.com/node/563863
Delia :) xx

Un comentariu:

  1. Bun, deci nu ma mai pot opri din ras =))
    Nu-mi pot imagina pe cineva care sa 'agate' un baiat in felul acesta :))
    Anyway, postul acesta a fost genial, nici acum nu ma mai pot opri din ras.

    RăspundețiȘtergere