vineri, 28 decembrie 2012

# Ce sa faci si ce sa nu faci la colindat

    Ah , miros de văcănţucă . ~ Increbible , isn't it ? Dar , sa nu ne abatem de la subiect , voi ce mai faceti ? Sper ca faceti de la bine in sus :3 N-am mai postat zilele astea din cauza ca am mers la colindat , other shits , blablublah ~ Astazi o sa abordam un subiecţel (  mai nou am boala pe diminutive ^w^ )si anume : COLINDATUL CU COLEGII .
    Asta o sa v-o spun din proprie experienta , dar si din experientele relatate de niste prieteni de-ai mei . Sa incepem cu :
                                           a ) Lucruri pe care nu trebuie sa le facem la colindat
 1 . ) Nu bea in exces la colindat . De ce ? Pentru ca , la naiba , colegii o sa isi bata joc de tine tot anul , ceva de genu' '' O Doamne mai stiti cand x s-a imbatat crita la colindat , bwahahahaha '' , nu o sa stiti ce ati facut la colindat si la dracu' , n-o sa stii nici un nenorocit de vers dintr-o colinda , un alt motiv de batjocura .
2 . ) Nu lua ca spartu' din farfuria cu dulciuri / mancare , doar in cazul in care mergi doar la 3-4 persoane . Eu de exemplu am fost la 17 T___T Am luat cate putin de la fiecare , si totusi ma simteam mai ceva ca un balon gata sa explodeze . Asta nu o zis din rautate , nu sunt nutritionista voastra sa va zic ce sa faceti , dar , holly shit , daca tineti la stomacul vostru ati face bine sa ma ascultati .
                                            b ) Lucruri pe care sa le faci la colindat
 1 . ) Sa colinzi , of course .
 2 . ) Sa discuti cu colegii si parintii acestora , asigurandu-te ca esti cat de cat in centrul atentiei , in sensul bun
          Si cred ca nu mai trebuie sa imi  racesc gura degeaba , cred si eu ca stiti ce sa faceti . 
Aww , era sa uit . De curiozitate , m-am uitat la view-urile blogului si m-am bucurat sa vad ca avem 200 . aww , thank you so freakin';' much , aww god , nici nu stiu cum sa va multumesc . You're all awesome
            See ya soon , guys .
                              Serre :) xx       

Un comentariu:

  1. Eu nu prea merg la colindat, adică nu am fost niciodată la colindat. Doar la mătuşa V.V
    Motivul e că, după mintea mamei mele, merg la cerşit, nu să colind oamenii. o.o
    Mi-a plăcut postarea voastră ^^
    Mai aştept .-.

    RăspundețiȘtergere