miercuri, 2 ianuarie 2013

#10 To do list for 2013

CE? CUM? MOBILIER?

Haaaaaai guyz. Ce facti? Eu, eu fac bine, azi am venit de la petrecerea de revelion si pot sa va zic ca mi-a fost cel mai dor de..Ivan. Nu conteaza cine e. *Whinsper* It's my teddy bear. Anyway, cea mai interesanta stire e toata drama asta cu Haylor. Blah blah, i want Larry.
Asa deci ce facem anul asta? Aaah nu stiu eu am multe dorinte, dar pana la sfarsitul anului ajung de revelion: Fuck, tot singura sunt, nu mi-am intalnit idolul, urasc zapada si nu ma pot opri din infulecat. Yeyyy. Totusi m-am gandit sa intocmesc o lista.
1. Sa ma mai ingras vreo 4 kg;
2. Sa mananc mai sanatos;
3. Sa reusesc sa mamanc 1 kg de inghetata de vanilie intr-o zi torida vara;
4. Sa facem peste 1000+ de vizite pe blog'
5. Sa o intalnesc pe prietena mea Diana, din cealalta parte a Romaniei, fata de mine si pe Serre si multi altii;
6. Sa 1000+ de followers pe tumblr. (pentru altii e asa usor)'

7. Sa ma cert cu tata mai putin si sa-si gasesca o slujba noua;
8. Sa iau note mari la scoala, mai ales la matematica;
9. Sa-i fac pe tata si mama sa inteleaga ca sunt destul de mare sa iau decizii proprii;
10. Sa invat sa joc Bascket de strada (Street Bascketball) ;
Isn't ariana Grande sooo lovely?
11. Sa invat sa merg pe tocuri de 20;
12. Sa-mi vopsesc parul intr-o culoare tipatoare;
13. Sa-mi gasesc un print, sau pe cineva pe care sa-l iubesc in felul ala;
He's Finn. Don't touch him.
 14. Sa dau o multime de imbratisari;
15. Sa primesc follow pe Twitter de la persoane importante;
15. Sa ii fac pe oameni sa se simta bine in preajma mea.
Asta a fost tot, ursii mei panda. Vreti sa fiti canguri? Sau nu stiu spuneti voi ce fel de animalute vreti sa fiti. Doar ca sa stiti mie-mi plaaaaaaaac pinguinii. Asa deci asta a fost o lista din aia pentru stiti voi..oameni normali. Nu ca nu as fi normala sau alte chestii. Oricum va doresc un an nou fericit si numai bine.
Vreau sa-mi lasati la comments dorinta voastra cea mai mare pentru 2013.
Byyyyyyyyye.
Delia :) xx

2 comentarii:

  1. Hmm, cea mai mare dorinţă, cred că să învăţ să cânt la chitară cum trebuie, sau să învăţ trick-uri noi pe skate
    Aveţi o leapşă de la mine ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca este o postare veche o-o dar cea mai mare dorinta a mea este: Sa vina mai repede Otaku 2014 !
    Iar despre iubiti :> toate la timpul lor :> cand nu te astepti vor venii cu caruta!

    RăspundețiȘtergere